zaterdag 8 november 2008

Dingen die me te doen staan

* Tellen hoeveel stappen ik nodig heb om om de Pijp heen te lopen
* Tellen hoeveel stappen ik nodig heb om van Oost naar West en van Noord naar Zuid te lopen
* Een dag lang alleen maar naar boven kijken
* Een vijver aanleggen in het pand op de Carillonstraat met inkt gekocht bij de Pennenman op de van Woustraat
* Elke dag schrijven met inkt uit mijn eigen vijver
* Woorden zoeken op straat
* De dingen zien die niemand ziet
* Het opvallende vermijden en het onooglijke koesteren
* De grachten om de Pijp vullen met koffie van de Coffee Company
* Het middelpunt bepalen
* Verdwalen
* Gouden bankjes voor toevallige voorbijgangers plaatsen bij de “Plekken Die Er Toe Doen Voor Iemand Die Goed Kijkt”
* Een doorzichtige jas maken bestaande uit vakken waar polaroids in gestopt kunnen worden, de straat opgaan, kijken, vastleggen en gezien worden
* Zichtbaar onzichtbaar zijn
* Ramen fotograferen en/of filmen (het Tussenland tussen mij en zij)
* Me afvragen op wiens voetstappen ik mijn voetstappen zet

1 opmerking:

Lien zei

Klinkt als een flink lijstje, Monique. Verdwalen lijkt me altijd een goede, zeker in het prachtige Amsterdam. Een vijver aanleggen in het pand op de Carillonstraat ook.